✅ Aplikacja w pierwszym etapie bez CV
👉 reklamy zawierają wszystkie kluczowe informacje o ofercie;
👉 Call to Action zachęca do aplikacji od razu, bez CV.
✅ Zamiast ATS – prosty formularz leadowy
👉 kandydat po kliknięciu w reklamę nie trafia na stronę ATS, lecz na natywny formularz platformy reklamowej (np. Meta, LinkedIn);
👉 odpowiada na 1-3 pytania preselekcyjne (np. lata doświadczenia, preferencje finansowe) i podaje dane kontaktowe;
👉 dzięki temu rekruter już na podstawie tych odpowiedzi może dokonać podstawowej selekcji.
✅ CV można dodać później
👉 jeśli pracodawca wymaga CV, kandydat dostaje automatycznego maila z podziękowaniem za aplikację i prośbą o przesłanie życiorysu w odpowiedzi;
👉 CV jest automatycznie przypisywane do jego profilu w panelu pracodawcy HireAds;
👉 jeśli kandydat zapomni i nie doda CV, możemy mu o tym przypomnieć – bo mamy już jego dane kontaktowe.
✅ Integracja z ATS (dla firm, które chcą kierować ruch do ATS)
👉 kandydaci wypełniają formularz leadowy;
👉 otrzymują maila z linkiem do aplikacji w ATS;
👉 pracodawca ma pełny wgląd w liczbę osób, które wypełniły formularz i faktycznie złożyły aplikację.
Dzięki temu:
✅ kandydaci aplikują od razu, a finalizują proces wtedy, gdy mają na to czas;
✅ rekruterzy zyskują rzetelne dane o skuteczności reklam.
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!